Höstfavoriter .







Några av min höstfavoriter som fastnat på bild .


NR. 1
Tröjan halsduken och pannbandet är min mors gamla prylar .
Västan är inhandlad på myrorna för 75:-
Tightsen köpte jag på whites rea för 50:-
Det enorma hårdspännet kommer från Gina Tricot, 2 för 99:-
Skorna är converse .
 

NR.2
Lite blått, men jag gillart .
Klänningen och jackan är köpta på Gina Tricot för 99 respektive 349:-
Halsduken är från Indiska, 149:-


NR. 3
Byxorna har min vän Lena sytt, tyget kommer från Jofotex i Söderköping och gick på ca. 100:-
Tröjan är av märket Saints & Mortals och är köpte på carlings rea för ca: 349:-
Jackan är från myrorna och sjalen på huvudet är från mammas garderob .



Lilla Blääh är blå, hej då .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0