Så här ska det vara !

Så här kommer det gå till på den här bloggen (förhoppningsvis): Jag kommer mestadels lägga upp bilder på mina kläder . Det låter oerhört egoistiskt och hemskt när man säger det högt så gör inte det . Jag tycker själv att jag oftast klär mig väldigt färg-glatt vilket kanske kan pigga upp någon ledsen människa eller nåt ... Vet inte riktigt, men vill helt enkelt visa mina kläder lite . Det mesta jag bär är dessutom oftast antingen inhandlat billigt på second hand och på rea eller sytt av min kära vän Lena och min pojkvän Daniel, med detta vill jag visa på att kläder måste inte alltid kosta så mycket . Detta vet väl alla redan men i alla fall .
DOCK kommer jag kanske skriva något ibland, när jag får en riktig snilleblixt vilket inte händer sådär förfärligt ofta . Enligt mig själv så har jag skrivet tre, eller egentligen två, bra blogg inlägg i mitt liv så de inläggen kommer jag nog kopiera över hit så småningom för de är faktiskt ganska läsvärda .
Jag tror jag kommer tycka det här är ganska kul, ännu en anledning till at klä sig roligt, hoppas någon annan också tycker det !  

THE WORLD IS LIKE A CIRCUS !


Lilla Blääh är blå, hej då .

Kommentarer
Postat av: Marica

jätte kul blogg hörrö ^^ Lycka till :D

2008-12-13 @ 17:13:55
URL: http://www.maricasbok.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0