Birthday dress !


Hej & Hå


När jag fyllde år visste inte Daniel riktgt vad han skulle köpa till mig
då jag inte kommit på något bra att önska mig .
Men när vi kom tillbaka till Borås och han jobbade en dag (han jobbar på Faith) 
så hittade han den här fina klänningen till mig .
 I LOVE IT







Klänningen är från märket Nümph och köptes på Faith för 599:-
Jaaa ja vet man ska inte veta vad födeldagspresenter kostar men jag gör det i alla fall .








Såhär såg jag för övrigt ut på födelsedagskalaset i Borås .
Vi hade tema glamour och så var det obligatoriskt med mask .



Lilla Blääh är blå, hej då .







Kommentarer
Postat av: japombo

GAAH den är så snygg! :)

2009-04-01 @ 18:00:09
Postat av: LenisPenis

Najs dress!!

Den där Daniel har smak han. Fin present.

Jag har födelsedag idag och den har varit kanon!



Och du är så vacker med din mask!

2009-04-01 @ 19:24:07
Postat av: Anonym

me liiiike a lot!

2009-04-03 @ 00:27:47
URL: http://sussiesue.blogg.se/
Postat av: Becka

Tack Hörrni ! Jaaa, det är faktiskt första gången han köper kläder till mig . Annar brukar han sy men nu köpte han och det blec ju ap bra !! Det blir nog en favort i sommargarderoben skulle jag tro . :)

2009-04-08 @ 15:41:26
URL: http://stylelikeaclown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0