HUMANGRAFF



MÄNSKLIG GRAFFITI

Daniel har idag sökt till mode&design linjen på textilhögskolan här i Borås,
så nu kan jag äntligen publicera bilderna han tagit på mig som var
en del av hans intagningsprov .

 Jag var en del av hans designexperiment där han valde temat graffiti .
Håll tummarna för Daniel !!





GRAFFITI PÅ LEVANDE TING


Daniel gjorde graffiti på min rygg .
Den överta bilden valde han och skickade in .
De under bilderna är några av de bra bilderna som inte kom med .


   









HUMAN SPRAYCAN

Här har Daniel klätt mig som en mänsklig sprayburk
med sprejhålet målat i ansiktet .







FÄRGKLICKAR


Här är jag färgklickar .
Den översta valdes och skickades in
och de undre är bra men blev inte valda .


  


ENJOY THE HUMAN GRAFFITI



Lilla Blääh är blå, hej då .




Kommentarer
Postat av: Kusinnicoline

Så himmla snyggt gjort! hoppas han kommer in! :D hälsa honom och hoppas allt är bra med Er. förresten så har jag fått jobb på mcdonalds, det du ;)

2009-04-15 @ 19:24:53
Postat av: Nathalie

GRYMT!



Du får hälsa Daniel lycka till, jag hoppas han kommer in!!!





PÖSS

2009-04-16 @ 14:04:48
URL: http://nathalielovesyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh hoppas det går bra för honom!

2009-04-28 @ 21:55:34
URL: http://www.metrobloggen.se/maricak

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0