Efterlysning och en till goding .



Det får bli en gammal goding igen .
ENJOY




Hoppelihopp


Kjol från Vero moda, runt 100:- på rea .
Svart linne Gina tricot, också runt 100:-
Skärp H&M, 79:- tror jag .
Cardigan H&M ca. 129:-


Om det är någon från musikalprojektet The Wiz som läser det här
så saknar jag både cardigan och skärp efter att ha lånat ut dem till någon .
Pleeeeease, jag vill ha tillbaka dom .





Tänkte få up en lite bättre bild på de nya tightsen också .
I LÖÖÖW THEM




Lilla Blääh är blå, hej då .



Kommentarer
Postat av: Barbie

aalltså, du skulle verkligen bli snygg i vad du än tog på dej! Allt passar dej! Jag förstår verkligen inte hur! Jag hade sett ut i en utomjording som knarkat om jag tog på mej något ur din garderob, och det är synd,för jag älskar dina kläder!!!=)

2009-02-09 @ 22:04:45
Postat av: Rebecka

Det var en av de finaste komplimangerna jag någonsin fått !! Du är så gullig Barbie . :D

2009-02-11 @ 21:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0