I skolan .




I vanliga fall är morgonen tråkig .
Jag går upp. tar på mig mina jobbar kläder och går till jobbet .
Men nu går jag i skolan tre dagar i veckan .
Då är det en fröjd att få kliva upp på morgonen och få bestämma vad man ska ha på sig .
Jag blir som ett barn på julafton .






Suddig, men rolig bild .


Halsduken kostade 199:- på H&M
Jackan från myrorna och den har jag fått i present .
Den grå tröjan under är Daniels verk .
Den gröna tröjan under som är ärmlös kostade 75:- på myrorna .
Väskan är sydd av Lenas mamma Heide .
Tightsen är även dom Daniels verk . NYA
Skorna är mammas gamla buggskor .




Lilla Blääh är blå hej då .




Kommentarer
Postat av: Lena med de hariga...

Titt sa fiiint!



Mammas vaska dar. Da blir hon glad!

And I have them same tights too. Freckisch!



Jag vill ocksa ga i skolan och fa valja outfits pa morgnarna! Du maste se allt snyggt da jag kommer hem. Kommer ta flera timmar!! Satt upp en dag i almenackan.

2009-03-18 @ 15:02:22
Postat av: Rebecka

Jaa det är faktiskt skit kul ! :D I know ! Hoppas det inte gör något att jag gjorde likadana .



Du får ta med allt när du komme till Borås, du kan ju fylla en hel bil för fan, så kan vi titta på allt ! Du komemr ju verkligen snart, helt otroligt . Pirrar i magen på mig . :)

2009-04-01 @ 16:27:02
URL: http://stylelikeaclown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0